Kontrola pojazdów
Ostatnio przyszło mi przemyśleć problem jak najlepiej wykonać kontrolę pojazdów w grze. No i doszedłem do wniosku, że dla moich potrzeb najlepsze będzie rozwiązanie następujące:
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5OUhwTfQeHDWZnwv7-oWJI83ZSfNT0-T5ttTvB54yTAuC5GW52ghfzXhlgAvVM0pL5iySUUtEK8hJiLX7zFefOObdN8v2YVrY62U3WbqONJ1oM66tayNMsrbj8oY4N8ClQ97DfrKipZ0/s200/Tanks_Control.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi5OUhwTfQeHDWZnwv7-oWJI83ZSfNT0-T5ttTvB54yTAuC5GW52ghfzXhlgAvVM0pL5iySUUtEK8hJiLX7zFefOObdN8v2YVrY62U3WbqONJ1oM66tayNMsrbj8oY4N8ClQ97DfrKipZ0/s200/Tanks_Control.jpg)
- wczytuję mapę aby uzyskać informację na temat ilości punktów początkowych (PP)
- podczepiam klasy kontrolujące (gracza lub SI) ich ilość musi być mniejsza od liczby (PP)
- wywołuję przydzielanie pojazdów (tyle ile jest dodanych klas kontrolnych)
- w grze klasy kontrolują już bezpośrednio przydzielony czołg
- na mapie można mieć mniej graczy niż musi być
- prostota dodania różnych klas kontrolujących (różne AI, różnych graczy)
- pełna kontrola czołgów podczas rozgrywki
- łatwa kontrola całości
Comments
Post a Comment