Ciąg dalszy prac

Ostatnie parę dni poświęciłem głównie na rozważania nad algorytmem zarządzającym geometrią który planuję realizować w ramach pracy mgr. Udało mi się jednak znaleźć trochę czasu i tak oto poprawiłem system zarządzający obiektami. Doczekał on się podziału na foldery które znajdują się w katalogu roboczym.


Przy tej okazji przekonałem się, że biblioteka Qt była słusznym wyborem jeśli chodzi o edytor:] Do pracy zaprzęgłem system wyrażeń regularnych który udostępnia. W ten sposób nie muszę dołączać dodatkowych bibliotek z których korzystał bym właściwie tylko w edytorze.

Nowy system umożliwia dwa sposoby filtrowania. Pierwszy jest to struktura folderów natomiast drugim który odnosi się tylko do aktualnej listy jest wyszukiwanie (pole tekstowe na górze). Dzięki zastosowaniu takiego lokalnego przeszukiwania cały system powinien się sprawdzać nawet przy sporych zbiorach obiektów :]

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

Singleton pattern