Kontrola pojazdów

Ostatnio przyszło mi przemyśleć problem jak najlepiej wykonać kontrolę pojazdów w grze. No i doszedłem do wniosku, że dla moich potrzeb najlepsze będzie rozwiązanie następujące:

  1. wczytuję mapę aby uzyskać informację na temat ilości punktów początkowych (PP)
  2. podczepiam klasy kontrolujące (gracza lub SI) ich ilość musi być mniejsza od liczby (PP)
  3. wywołuję przydzielanie pojazdów (tyle ile jest dodanych klas kontrolnych)
  4. w grze klasy kontrolują już bezpośrednio przydzielony czołg
Rozwiązanie takie według mnie jest całkiem fajne bo pomimo, że zapewne ma parę minusów to umożliwia mi realizację założeń:
  • na mapie można mieć mniej graczy niż musi być
  • prostota dodania różnych klas kontrolujących (różne AI, różnych graczy)
  • pełna kontrola czołgów podczas rozgrywki
  • łatwa kontrola całości

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

W.U. 0x20

Lets play : Good code / Bad code