Postępy

No więc minął kolejny okres czasu i trochę nowości. Udało mi się oddać zadanie na PGK poniżej widać jak wyglądała oddana wersja. Będę się starał wykończyć grę, zamienię motor na samochód, dopracuje grafikę, dodam gui i inne tego typu sprawy.

Zmiana pojazdu jest niestety wymuszona gdyż jak zacząłem pisać fizykę motoru okazało się, że trochę mnie ona przerasta. Jest mnóstwo rzeczy o których się nie myśli gdy się zaczyna brać za takie rzeczy a potem jest jeszcze gorzej.

Dlaczego samochód ? Bo fizyka samochodu jest dużo prostsza wiec będę mógł ją dopracować lepiej i ogólnie skupić się na innych aspektach tworzenia gry niż na tym aby pojazd nie wywracał mi się na zakręcie.

Plusem tego, że zacząłem zajmować się najpierw bardziej skomplikowanym modelem fizyki jest to, że w końcu udało mi się przeanalizować klasy od pojazdów bulleta. Okazało się, że koła działają na zasadzie pojedynczego promienia na koło idącego w kierunku tego koła. Zawsze myślałem, że mechanizm ten jest dużo bardziej skomplikowany a tutaj takie zaskoczenie.

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

W.U. 0x20