WRE

W ostatnich miesiącach rozpocząłem pracę wiec trochę mniej czasu pozostało na programowanie. Jednak udaje mi się go trochę wygospodarować. I tak poza kursem CUDA który realizuję na uniwerku. Moim głównym zajęciem jest tworzenie WRE jest to mój silnik wyposażony dodatkowo w edytor. Póki co nie ma za bardzo co pokazywać bo głównie poświęcam się rzeczą mało widocznym ale systematycznie w miarę dorzucam nowe rzeczy.

Ostatnimi czasy zajmowałem się trochę systemem materiałów który doczekał się w końcu dziedziczenia :] pomaga to wielce w tworzeniu nowych materiałów. Zmienił się również system OCtree który w razie potrzeby potrafi się już rozszerzyć (w stosunku do wejściowego obszaru).

No i dość dynamicznie rozwija się również edytor. Jak widać na screenie jestem już w stanie stworzyć prostą scenę jednak jeszcze dość długa droga zanim będzie można w nim łatwo i wygodnie tworzyć lokacje gry.

Comments

  1. Fajne, zwłaszcza ta lista po prawej. Powodzenia w projekcie!

    ReplyDelete
  2. Dzięki :] Lista już się zmieniła bo trochę za długa się robiła przy dużej ilości plików :]

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

Singleton pattern