L.B.A. remake

Ostatnie tygodnie były dla mnie dość ciężkie większość czasu poświęcałem : życiu prywatnemu, pracy i uczelni. Dlatego dość mało udało mi się zrobić w projektach ale zmiany są, jak zawsze :] Obecnie realizuję projekt na uczelnię oraz pracę magisterską w oparciu o swój silnik. Jako, że fajnie jest mieć środowisko do testowania algorytmów w warunkach jak najbardziej zbliżonych do tych rzeczywistych postanowiłem stworzyć grę.

Posiadając ograniczony czas zdecydowałem się na stworzenie remake'a starej gry. Dzięki temu mogę skupić się głównie na pisaniu i tworzeniu rzeczy bezpośrednio potrzebnych do tej produkcji nie martwiąc się wymyślaniem fabuły i mechaniki. Dodatkowym plusem takiego rozwiązania jest posiadanie konkretnego celu i założeń które w trakcie prac nie mogą się zbytnio zmienić gdyż chce aby gra była podobna do pierwowzoru.  Pierwsze efekty można zauważyć już poniżej :


Na koniec dodam tylko :

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia 

w końcu już dziś wigilia :]

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

Singleton pattern