L.B.A Remake: preview 2

Święta, święta i po świętach zawitał już nawet nowy rok.

I tak wprzerwie świątecznej się: obijałem. Z gry powstało niewiele zmienił sie za to edytor. W ostatnim czasie wprowadziłem parę poprawek które od dawna chciałem wprowadzić. Pojawio się w końcu normalne dodawanie obiektów, teraz mam już podgląd gdzie mam wstawiać nowo dodany obiekt możliwe też jest anulowanie tej operacji. Zmienił się sposób obsługi fizyki dzięki czemu obiekty nie muszą już być tylko boksami. Ogólnie zmian jest dużo ale w praktyce wszystkich nie pamiętam.

Zmieniła się też lokacja na której grę testuję. Zaczyna ona przypominać coraz bardziej grę. Poniżej znajdziecie pokaz z nowej wersji gry. Mam nadzieję, że zmiany się spodobają :]

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

Singleton pattern