Trochę o tym co zrobiłem i co planuję.

No więc mija kolejny pracowity tydzień. Trochę czasu na wszystko brakuje no i dlatego trochę mniej jakichś bardziej widocznych zmian. A co się zmieniło: 

Doszły nowe animacje/czynności postaci. Dopracowałem trochę fizykę, oraz poczyniłem dość spore zmiany jeśli chodzi o wyświetlanie grafiki. Aktualnie pracuję nad uzyskaniem jak największą zgodność z nowym standardem OpenGL. Czyli mówiąc prosto pozbywam się całego forward renderingu.

Powoduje to wiele zmian, materiały stały się teraz podstawą funkcjonowania całego silnika. Musiałem przebudować system rysowania geometrii pomocniczej gdyż stary system dość mocno zamulał całość. Wizualizacje fizyki i obiektów śmigają teraz, aż miło :] 

No i co mnie jeszcze czeka: przebudowa fontów, wsparcie do dynamicznych obiektów np. systemów cząsteczkowych. Stworzenie jakiegoś sensowniejszego sposobu na wyświetlanie geometrii. Gdyż na chwilę obecną mam wrażenie że, posiadam jeszcze zbyt małą kontrolę nad tym wszystkim.

Czekają mnie też trochę mniej przyjemne rzeczy w stylu : skrypty i znalezienie pewnego uciążliwego błędu który zaczął mnie prześladować. A jest on kluczowy, gdyż uniemożliwia mi on realizacje projektu na pracę magisterską w oparciu o silnik.

Comments

Popular posts from this blog

Query commands execution

Hierarchy - UI improvement

W.U. 0x20